Якби до моєї дитини прийшла вчителька і у такій спосіб намагалася навчити її вживати м'який знак, я б вимагала моральної компенсації за недоцільно витрачений час уроку. У вас не запланована робота спрямована на осмислення учнями основних положень. Ви збираєтеся п'ятикласнику запропонувати прочитати підручник і по пам'яті його відтворити. Де ж тут навчання, навіщо вчитель на цьому уроці?
Це самі перші начерки до уроків (1 н. пр.), і після вони ще двічі редагувалися, в тому числі і під наглядом вчителя (на оригінальному документі це видно - за кількістю виправлень).
Оксано, конспект уроку літератури - абсолютна КАТАСТРОФА. За таким планом-конспектом урок проводити НЕ МОЖНА!!!
ВідповістиВидалитиЯкби до моєї дитини прийшла вчителька і у такій спосіб намагалася навчити її вживати м'який знак, я б вимагала моральної компенсації за недоцільно витрачений час уроку. У вас не запланована робота спрямована на осмислення учнями основних положень. Ви збираєтеся п'ятикласнику запропонувати прочитати підручник і по пам'яті його відтворити. Де ж тут навчання, навіщо вчитель на цьому уроці?
ВідповістиВидалитиЦе самі перші начерки до уроків (1 н. пр.), і після вони ще двічі редагувалися, в тому числі і під наглядом вчителя (на оригінальному документі це видно - за кількістю виправлень).
ВідповістиВидалити