Самоаналіз уроку української мови
проведеного Радчук Оксаною Василівною
11.11.13 в 5-В класі ЗОШ № 57
Керівник від бази практики – Заїкіна
Валентина Володимирівна
Тема уроку: Правила вживання букви Ь. Орфоепічна помилка
(практично)
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Відповідно до вимог навчальної програми та календарно-тематичного
плану було визначено тему уроку: Правила вживання букви Ь. Орфоепічна помилка (практично). Проведений урок - 1 у системі уроків, вивчення правила
вживання Ь. На наступному уроці робота буде спрямовуватися на дальніше
знайомство з темою.
Відповідно до вимог навчальної програми і календарно-тематичного планування було визначено мету уроку: навчити учнів правильно вживати мя`кий знак, вдосконалювати навички правильного написання і вимови слів із м`яким знаком; розвивати логичне мислення, пам`ять, увагу, усне та писемне мовлення; виховувати в учнів почуття до прекрасного.
Відповідно до вимог навчальної програми і календарно-тематичного планування було визначено мету уроку: навчити учнів правильно вживати мя`кий знак, вдосконалювати навички правильного написання і вимови слів із м`яким знаком; розвивати логичне мислення, пам`ять, увагу, усне та писемне мовлення; виховувати в учнів почуття до прекрасного.
При плануванні та проведенні уроку було
дотримано основних загальнодидактичних вимог: урахування
вікових та індивідуальних особливостей учнів, створення емоційно-актуальної атмосфери навчання, педагогічний такт і культура мови, пізнавальна самостійність учнів, чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку, раціональне використання кожної хвилини
уроку, використання активних методів навчання, зв’язок з раніше вивченим досвідом, набутим учнем, чітке формулювання освітніх завдань загалом і складових елементів, їх зв'язок з розвивальними і виховними завданнями, вибір форм організації, що забезпечує максимальну самостійність
у навчанні учнів.
Вибір тип та структура уроку зумовлені метою
та завданнями уроку: урок вивчення нового матеріалу складався із 7 логічно взаємозв`язаних етапів:
організаційний момент; актуалізація опорних знань; повідомлення теми і мети
уроку; вивчення нового матеріалу; закріплення вивченого матеріалу; підведення
підсумку уроку; повідомлення домашнього завдання, оцінювання. Така послідовність
роботи відповідає логіці навчального процесу – від формування мотиву до
практичного результату.
Підготовка до уроку складалася з визначеннями
цілей та завдань уроку, ознайомлення з матеріалом підручника, відбір додаткової
інформації, складання конспекту уроку, визначення найдоцільніших методів та
прийомів уроку, підготовка учнів до випереджальних, індивідуальних завдань.
На початку уроку було вступне слово вчителя,
це сприяло створенню творчої атмосфери в класі, зацікавленню та
активізації пізнавальної діяльності учнів.
Знайомство з правилами вживання букви Ь
проходило з опорою на роботу за підручником, тренувальними вправами, бесідою за
прочитанним. Учні згадали вже пройдений матеріал, та відкрили нові, до
цього незнані, правила вживання букви Ь. Довели свою точку зору з проблемних
питань, обґрунтували свої відповіді, спільно дійшли вірного
визначення. Закріплення відбулось у вигляді бесіди.
Така робота: пригадування, порівняння,
спостереження, прогнозування, підбиття підсумків висловлювання
власних вражень, забезпечила активність учнів та викликала зацікавлення у
подальшій роботі.
Урок можна вважати результативним, а мету
досягнутою, що підтверджується правильними відповідями учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар